Josefin

Den bästaste av dom alla

11 juni 2008

Publicerad 2008-07-11 20:55:23 i Allmänt



Ja, nu när man för en gång skull har det bra och alla andra också mår bra så ska ju såklart någonting hända.
Först dog min mormors syster, vilket inte var så längesedan..och nu, idag, fick min morfar en stroke. Enligt mormor mådde han bra och så när de åkte till sjukhuset.. men man vet ju inte vad som kan hända.
Allt detta bara skrämmer mig så otroligt mycket. Det händer alltid någonting. Först pappa, sen farmor och nu detta. Jag hoppas bara det går bra, annars vet jag inte vad jag ska göra.
Alltid när någonting sånt här händer så känner jag mig bara så förvirrad. Jag vet inte vad jag ska göra, hur jag ska tänka, eller var jag ska ta vägen. Det enda som går att tänka på är alla minnen. Det går inte tänka på något annat. Jag hoppas mest för min mormors skull att detta går bra. Det är mest för hennes skull som jag är ledsen, hon har förlorat så mycket på så kort tid.
Det var inte alls tänkt att detta inlägget skulle över huvudtaget handla om detta, men eftersom jag precis fick reda på allt så får det göra det.
Jag tänkte egentligen skriva om glada saker och roliga saker som hänt idag och så, men det har jag inte alls någon lust med.

Blir sittandes ensam och lite ledsen här nu istället och bara hoppas på att det går bra.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Glad och gó tjej :D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela