Josefin

Den bästaste av dom alla

30 maj 2008

Publicerad 2008-05-31 16:14:18 i Allmänt

image164

Snart var maj slut då, helt sjukt att det nästan var en månad sen jag fyllde år. Känns som det var alldeles nyss typ. Det är också typ en månad sen jag bröt nyckelbenet då också.
Idag är nog den varmaste dagen på detta året. Det går inte ens sitta ute för att det är så sjukt varmt. Det enda jag hade velat göra nu är att bada. Men ska dock spara det till skolavslutningen med Niklas.
Borde egentligen plugga som vanligt med har ingen ork till det alls när det är såhär sjukt varmt. Man svettas ju sönder.
Pappa ska snart sätta i gång grillen så att vi alla får lite mat i oss.
Mamma åkte iväg igår med flyg till mormor och skulle på sin mosters begravning så vi är ensamma här hemma i ca en vecka. Får väl se hur det slutar egentligen, kommer väl bli jag som får fixa med allting antar jag.

ska kila iväg nu, orkar inte med att sitta vid datorn, och orkar inte med någonting just nu. allt bara är jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Glad och gó tjej :D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela