Josefin

Den bästaste av dom alla

27 november 2008

Publicerad 2008-11-27 19:31:25 i Allmänt



Det var ett tag sedan man skrev här, har på något konstigt sätt glömt bort det. Har antagligen inte heller någon lust till det, så då tänker jag inte på det. 
Stressen tar snart kol på mig, det är sjukt jobbigt att vara så stressad som jag är hela tiden. Jag kan inte sova ordentligt på nätterna för jag är stressad över hur rädd jag kommer bli när väckarklockan ringer, hur konstigt är inte det (?). Jag är stressad över skolan, jag är stressad över nästan allt, varenda liten grej gör mig stressad. Enda gången jag kan ta det lite mer lugnt är på helgen, i alla fall på lördagar, då har man sovit ut ordentligt och så har man ändå en dag till kvar på helgen. 
Får försöka stressa mindre, hur nu det ska gå till.. 

Satt och funderade lite nyss på vad jag egentligen ska skriva om i detta inlägget, det känns som att det bara blir svårare och svårare, för jag blir mer och mer tråkig. Känns det som i alla fall. Men så såg jag den här bilden och så kom jag att tänka på att roligt jag har gjort sedan jag bloggade sist. Jag och älsklingen gör mycket roliga saker på helgerna, och det gör mycket, för skolan är hemsk. Jag vet inte hur jag ska göra riktigt. Jag ska i alla fall på möte på tisdag så får vi väl se hur saker och ting ska lösa sig, för så som jag har det nu kan jag ju inte ha det. Det kommer bara sluta med att jag skiter i skolan helt. Det känns helt meningslöst just nu, och allt runt omkring med kompisar och liknande gör bara allting ännu värre. Så jag får se helt enkelt! 

Det känns lite som att tiden bara rinner iväg, det är snart jul och jag har inte ens börjat fundera på julklappar, inte till någon, och jag vet också att jag kommer vara ute sent med att köpa julklappar till alla också. Det är så sjukt svårt, för man vet inte vad alla önskar sig, och så om man nu ska köpa något måste det ju vara till ett rimligt pris också så att man har råd att köpa till alla. Hoppas inte allt med julen gör mig ännu mer stressad bara, då vet jag inte vad som händer. Då kommer jag vara helt hyperaktiv dygnet runt och inte kunna göra något annat än att ha bråttom. 

Nu måste jag kila, ska kolla på tv med mamma och syster, så att jag får något gjort idag! 
Har förövrig tråkigt, bara så att alla vet.

/ J 

Kommentarer

Postat av: Din pojkvän!

Publicerad 2008-12-07 22:36:46

Du är den bästa älskling!

Älskar dig mest av allting!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Glad och gó tjej :D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela