Josefin

Den bästaste av dom alla

20 september 2008

Publicerad 2008-09-20 20:02:41 i Allmänt

  


Ligger här i sängen nu, och jag vet verkligen inte alls vad jag ska göra. Var ganska sugen på att dra ut och göra något skoj, men just idag verkar det som att det är helt dött överallt, så klart.
Men ja, det går väl att roa sig själv här hemma också ett tag, i alla fall tills det är läggdags.
Det är lördag idag, och dagen har gått väldigt fort. Har varit en väldigt kass dag om jag ska vara helt ärlig.
Jag önskar ibland att saker och ting kunde liksom bara flyta på som det alltid gjort och att inget förändras, men det är nog något som aldrig kommer att gå.

'Var med älskliiiingen, Olle och Hanna igår, vilket var rätt skoj faktiskt. Vi kollade på Heja Björn, vilket alltid är roligt!
På något vis så misslyckades Niklas med att öppna chipspåsen, så han öppnade den på fel håll genom att klämma på påsen, och det blev en massa chips i sängen, konstigt nog.
Men det blev en lyckad kväll.
Efter det åkte jag och Niklas hem hit och sov i min gosiga, mjuka säng. Sedan blev det lördag.

Mycket mer har jag väl inte att skriva. Bara en sak, det är min lillasysters bild!

Natti

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Glad och gó tjej :D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela