Josefin

Den bästaste av dom alla

26 mars 2009

Publicerad 2009-03-26 10:36:32 i Allmänt

None


Sitter hemma just nu uppe på I17, och ska alledeles strax laga mig lite lunch. Har bara haft första lektionen, så nu sitter jag här och har två timmar att spendera fram till klockan 12.10. Så sitter faktiskt ju nu och kollar på lite gamla avsnitt av Top Model 4, går ju ingenting på tv vid den här tiden så det får duga. Borde egentligen sitta och plugga lite kanske, men när man kan göra annat  så skjuter jag hellre upp det till någon annan dag.
Det är bara lite mer än en vecka kvar tills påsklovet börjar, och då bär det äntligen av till Egypten. Det kommer bli så sjukt härligt att komma utomlands ett tag och få vara i värmen och soooola och bada. Hur skönt som helst!
Sitter redan och funderar på vad jag ska packa och hur mycket jag ska ta med mig. Så jag hoppas att den sista veckan går fort nu så att det blir lov snaaart!
Nu har jag väl inte så mycket mer att skriva om, tänkte barar uppdatera lite på bloggen så att det finns något nytt att läsa.

/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Glad och gó tjej :D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela