Josefin

Den bästaste av dom alla

12 Oktober 2008

Publicerad 2008-10-12 21:38:44 i Allmänt

 

Ja, nu var det ett tag sedan man skrev här. Har väl egentligen inte hänt så mycket. Skolan är som vanligt, allt är som vanligt. Men ändå inte riktigt.
Blir nog att flytta nästa år,  vilket inte är alls så roligt. Funderar också på att byta klass, även om det kanske är lite sent ute. Men trivs inte alls bra i skolan längre.
Och just nu i denna stund ligger älsklingen i sängen och försöker distrahera mig, och det funkar också, men ska försöka skriva så sammanhängande jag kan ändå.
Finns ju inte så mycket att skriva som sagt, men det är i alla fall höst nu, och tidigare idag var jag och mamma på torp och var på jakt efter en varm vinterjacka till mig, men tyvärr hittade vi ingen som passade. Efter det hände något ännu mer ovanligt. Jag åkte till DeVal och tränande på deras maskin de har där, och det är ett stort framsteg för mig.
Har bestämt mig för att börja träna nu, har gått upp något otroligt i vikt, kanske inte syns, men det känns kan jag säga.
Men nu måste jag sova. Ska förhöra älsklingen på italienskan också.

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Glad och gó tjej :D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela