Josefin

Den bästaste av dom alla

8 november 2008

Publicerad 2008-11-08 23:28:33 i Allmänt


Ja då var det dags att skriva lite igen. Har hänt ovanligt mycket sedan sist jag skrev, men tänker inte ta upp nästan något av  det här. En stor, och väldigt jobbig sak är att han har flyttat. Men det går ju inte göra så mycket åt det....
För övrig så har jag, mamma och syster varit på torp. Jag har aldrig känt mig så sugen på att köpa något som idag, men tror ni jag hittade något? NEJ, det gjorde jag inte.. känns väldigt jobbigt, men tror jag överlever.
Imorgon så kommer min älskling hem från Stockholm, där han har varit på en liten syskonträff över helgen, och han är efterlängtad, av mig då såklart, så det kommer bli roligt när han är hemma igen. Så det är något att se fram emot. Dock är det skola igen i övermorgon, men sedan på tisdag bär det av igen! 
Då blir det Stockholm för mig och älsklingen för på onsdag så är det Slipknot! YEEEY!
Det blir då såklart nästa veckas höjdpunkt. Sedan kommer vi hem igen på torsdag och på fredag bär det av igen, fast inte lika långt då, utan bara till Göteborg. Så det kommer bli en fullspäckad vecka med roliga saker, vilket jag tycker är mycket bra, och jag ser verkligen fram emot det. 
Och nu har det faktiskt blivit dags för mig att sova en liten stund, eller snarare sagt hela natten lång, nästan helt ensam i min stora säng också, fast jag har ju Kramis såklart! Utan honom hade det ju aldrig gått, men längtar tills imorgon då älsklingen kommer hem! Saknar att ha dig här sovandes brevid mig <3 

God natt allihopa! 

/ J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Glad och gó tjej :D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela