Josefin

Den bästaste av dom alla

7 juli 2008

Publicerad 2008-07-07 18:37:29 i Allmänt



Har inte skrivit här på väldigt länge nu.. vet inte alls varför det blivit så.
Det blev sommarlov och jag gjorde andra saker hela tiden så jag glömde väl det antar jag.
Livet känns jobbigare nu än vad det gjort på länge. Känns som att jag krånglar till allting för mycket. Känns som att hur jag än gör så blir det fel någonstans, och visar det felet sig inte nu visar det sig senare och så får jag problem då.
Jag är inte den där snälla, glada tjejen längre, det känns som jag mest är sur och jobbig för alla..
Jag försöker hålla ihop mig själv och göra allt bra, men just nu har allt bara rasat för mig..
Jag vet inte var jag har tagit vägen. Jag måste lösa allting, och jag måste göra det själv och det känns inte alls lätt..

Jag vill inte ha det så. Jag vill att allt ska vara bra och att jag ska vara superglad och jättelycklig. Jag vill inte gå på gymnasiet. Jag vill inte.

Antar att jag har en dålig dag idag. Det är väl allt.
Allt löser sig ju...någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Glad och gó tjej :D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela