Josefin

Den bästaste av dom alla

9 juli 2008

Publicerad 2008-07-09 18:59:48 i Allmänt



Idag är det exakt 1 år sedan våran lilla Theo föddes.
Fast för ett år sedan gick vår hund under namnet Herman, vilket jag är glad att vi ändrade, hahahaha.
Spenderade största delen av dagen med älsklingen, men han åkte hem sedan och då firade jag och min syster Theo. Han fick gå lös på gräsmattan och så fick han en söt leksak och ett grisöra, och alla saker var mycket uppskattade märkte vi. Han är söt så våran lilla hund, ångrar inte en sekund att vi skaffade honom.

Jag själv är också på mycket bättre humör än vad jag var i förrgår kan man säga. Hade en väldigt dålig dag, vilket jag inte haft på riktigt länge. Men sådana dagar kan ju också föra med sig något bra ibland.

Ska träffa Linnea i helgen vilket ska bli skoj! Vi har inte hittat på något på ett tag nu, så det ska bli kul. Även om vi bara ska till Torp eller nått! Men det är ju något i alla fall!


Nä nu måste jag kila iväg och göra mig i ordning lite! Ska åka iväg till älsklingen sen och mysa! (Om nu mopeden tillåter det, dvs. om jag har någon bensin. Annars är det ganska kört och då får jag cykla!)

Tjingelingsan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Glad och gó tjej :D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela