Josefin

Den bästaste av dom alla

28 maj 2008

Publicerad 2008-05-28 16:22:19 i Allmänt

image163

Härlig sommardag idag. Slutade tidigt, 11.10 med andra ord. Har slutat runt den tiden nästan hela veckan känns det som. Gjorde det bara idag och igår, men hur härligt som helst. Så jag har åkt hem och solat, och som vanligt, trött som jag är, så somnar jag. Det är rena turen att jag inte bränt mig så stark som solen känns.
Halva veckan har gått nu, men känns som det skulle kunna vara fredag imorgon, eller som att det är fredag idag.
Känns så sjukt gött att det snart är sommarlov! Jag längtar verkligen hur mycket som helst.
Det kommer bli en så sjukt rolig sommar, det jag ser fram emot väldigt mycket är USA.
Kommer bli huuur grymt som helst verkligen. Det är en sådan resa man inte göra många gånger i livet skulle jag tro. Det allra bästa är att älsklingen ska med, så det kommer bli supermysigt!!
Hoppas bara på att det blir en fin och solig sommar, blir det som förra sommaren, typ regn varje dag så blir det ju inte alls lika roligt.

Men än är inte skolan slut. Har hur mycket prov och läxor som helst nu på slutet och jag orkar verkligen INTE plugga. Vill ju sitta ute och gotta mig i solen. Men måste dock sätta mig med kemin en liten stund idag och läsa igenom alla sidorna.

Det är väldigt viktigt att jag får G på alla prov i alla fall. Svenskan kommer jag inte lyckas alls med, men det beror mest på att jag aldrig lärt mig grammatik. Det enda jag lärt mig är substantiv och sådana saker, och det lärde jag mig i 6:an och det var ju ett tag sen kan man säga.


Nä får ta och sätta mig med kemin lite nu... *suck*

Älskling ringer antagligen snart också, vilket är hur bra som helst, för jag är huuuur pratglad som helst och måste verkligen prata med någon, som inte är min "glada" syster då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Glad och gó tjej :D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela