Josefin

Den bästaste av dom alla

17 juli 2008

Publicerad 2008-07-18 00:07:44 i Allmänt


Då var ännu en dag på sommarlovet typ slut. Har inte alls gjort så mycket idag faktiskt, som vanligt. Gav älsklingen frukost på sängen vilket jag tror var uppskattat, sedan somnade vi om lite till och gick upp två timmar senare ungefär. Sen hände det väl inte så mycket under dagen. Under kvällen var jag och Niklas barnvakter åt lilla Theo. Han tjatade heeeeeela kvällen, men det gick allt bra ändå.

Känns som att man inte har gjort någonting på hela lovet, bara väntat på det fina vädret, som aldrig kommmer. Det är nästan precis som förra året.
Men det här sommarlovet är i sig betydligt roligare än förra. Eller det går inte jämföra så egentligen för det var roligt förra året med.
Nästa vecka åker vi till USA vilket kommer så hur fräckt som helst. Ska försöka köpa så mycket grejer jag bara kan för de pengarna jag har. Så jag hoppas det blir en riktigt lyckad resa. Längtar hur mycket som helst tills vi åker, men ändå inte för man vill inte att resan ska ta slut. Men det blir nog kul, det enda jobbiga blir nog den långa flygresan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefin

Glad och gó tjej :D

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela